Frequently Asked Questions

Heb je een vraag? Wij hebben hier de veelgestelde vragen gebundeld. Kan je jouw vraag niet terugvinden? Neem dan contact op met ons team.

Algemeen

Voor een zorgeloze reis raden wij je ten zeerste aan een reisverzekering af te sluiten. Als je niet zeker weet of je de juiste verzekering kiest, neem dan gerust contact op met ons team voor hulp.

Geen enkel probleem, bij de start van de week gaan we na wie op welk niveau zit zodat we met iedereen z'n niveau rekening kunnen houden.

Alle informatie in verband met de accommodaties kan je terugvinden op de pagina van de locatie.

We voorzien telkens meerdere momenten die je zelf kan invullen. Uiteraard mag je elke dag zelf invullen maar we raden sterk aan om het gedeeld schema te volgen met de gehele groep (hier zitten dus wat vrije momenten in verwerkt).

Dit kan zeker! Weet wel dat elke kamer voorzien is voor twee personen. Waar mogelijk, kunnen er wel aparte bedden voorzien worden. Maar initieel is de kamer dus gedeeld, per twee personen.

Elke retreat is te boeken met Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay, Maestro of Bancontact.

Er zijn meerdere manieren mogelijk:

  • Annuleren tot 30 voor je reis: volledige terugbetaling.
  • Annuleren tussen 15 en 30 dagen: 30% annuleringskosten.
  • Annuleren binnen de 14 dagen van de effectieve reis: niet-restitueerbaar.

Alle info ontvang je tijdig per mail. Bij vragen kan je ons steeds bereiken via Instagram.